ÁSZF

Vásárlás menete

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjaink: 

Személyes átvétel : 0 Ft

Az emailen történő visszaigazolást követően a termék átvehető parterünknél:

 DroneShop bemutatóterem-Pannonshopping Átadópont. Cím:  1149, Bp., Mogyoródi út 47.  Nyitvatartás: H-P: 10-16h, Szo: 10-13h. A helyszínen készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

MPL Csomagpontra történő szállítás: 1250 Ft

A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut MPL PostaPontokon keresztül.

Házhoz szállításban partnerünk: MPL Posta: 1450 Ft

Futárainknál bankkártyával is fizethet!

Munkanapokon 14.00-ig leadott rendelés: csomagját a készleten levő termékek esetében 24 órán belül szállítjuk Önnek. A szállításokat munkanapokon végezzük. 

Fizetési módok:
• Készpénzben vagy bankkártyával a csomagot kiszállító MPL futárnál
• Készpénzben vagy bankkártyával üzletünkben történő vásárlás esetén.
• Elõre utalással (Pannonmobile Kft, CIB Bank 10700536-71330974-51100005)
• Bankkártyával webfelületen

A termékeket védőfóliás csomagolásban, illetve borítékban vagy dobozban szállítjuk. A megrendelt áru vételárát és a szállítási költséget utánvét esetén a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak. A raktárkészleten kívüli termékek megrendelésénél külön értesítést küldünk, hogy mikorra várható a kiszállítás.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.  A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, melyet megrendelése véglegesítésekor elfogad. Az online megrendelt termékek esetében az átvételtől számítva 72 órán belül fogadunk el reklamációt. A reklamációt e-mailben teheti meg, törés, sérült csomag esetén fotódokumentációval.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést elektronikusan iktatjuk, utólag hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia, panaszkezelés 

Panaszát elérhetőségeinken írásban van lehetőség jelezni, megadva a rendelés számát, elérhetőséget.

Az elállási jog a cégesen illetve egyéni vállalkozóként vásárlókat nem illeti meg. Amennyiben a termék nem megfelelő az elvárásoknak, esetleg hibás, úgy a terméket javíttatni tudjuk, illetve a termék értéke levásárolható.

Az elállási jog csak magánszemélyt illet meg. Az elállási jog a termék vásárlásától, átvételétől 15 napig illeti meg a vásárlót, ebbe belefoglaltatik a termék visszaküldésének ideje is! A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A terméket elállási jog gyakorlása esetén kizárólag a termék eredeti, gyári csomagolásában történhet, beleértve a megrendelt termék összes kiegészítő tartozékát. Elállási jog igénybevétele esetén a termék mellé kérjük, csatolja a honlapunkról letölthető elállási nyilatkozatot kitöltve!!! Elálláskor csak a termék vételára kerül visszafizetésre a szállítási költség és az utánvételi díj nem, mivel ez utóbbi egy kényelmi szolgáltatás.

Csere:

A csere lehetőség azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt és a Vásárló a kézhezvétel napján (a kézhezvételtől számított 24 órán belül) írásban jelzi felénk. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.


A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárlót terheli. Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! 

A javított vagy cserélt termék Vásárló részére való visszajuttatási költsége (szállítási díj) bruttó 1390.-Ft, mely költsége a vásárlót terheli.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Az online megrendelt termékek esetében az átvételtől számítva 72 órán belül fogadunk el reklamációt.

Letölthető elállási nyilatkozat: letöltés


A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. Céges vásárlás illetve EV. esetén a megrendelő nem élhet elállási jogával. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy vis
szaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, illetve higiéniai termék (pl. CD, DVD lemez, füldugó, fülhallgató, fejhallgató, fehérnemű, arckrém vagy épp dekorkozmetikai termék, közvetlenül testtel, bőrrel is érintkező eszközök. pl. masszázspárna, masszázspisztoly, infravörös nyakmasszírozó, hőmérő, fogkefe, fogkefetartó, termosz, pórustisztító, hajgumi, hajcsat, sminkeszközök, arcszőrzet eltávolító, esetében – ha már viselték, ki- vagy felpróbálták, használták – nincs helye elállásnak. Ez a kivételszabály magától értetődő, hiszen a bőrrel, testnedvekkel közvetlenül érintkező termékek – visszaküldés és esetleges továbbértékesítés esetén – komoly betegségek forrásai lehetnek.). Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, bőrrel, vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék minősége már nem garantálható. 

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

Egyéb:

Azok a megrendelők/vásárlók, akik webshopunkban a megrendelt terméket kiszállításkor  2-szer nem vették át, visszautasították,  a későbbiekben csak előreutalással vásárolhatnak! Kizárólag a megrendelés kifizetése után kerül  a megrendelt termék kiszállításra!

Honlapunkon a legtöbb termék képe csak illusztráció, a gyártói csomagolás, esetleg színben minimális eltérések lehetnek. A fotózáskori fényviszonyok miatt néhány termék színe kissé eltérhet a képen láthatótól.

Az oldal tetejére